Bel ons! We helpen u graag verder
+31 (0)40 304 13 00
(Ma – Vr, van 8:30 tot 17:00)
Bel ons! We helpen u graag verder
  +31 (0)40 304 13 00 (Ma – Vr, van 8:30 tot 17:00)

Kijk in de wereld van ontwerp en productie van compressive bh



Bent u geïntrigeerd door het proces van het creëren van een nieuwe beha? Het is een lang en gecompliceerd pad van het eerste idee tot het uiteindelijke product. Over dat en nog veel meer gaat een artikel van de heer en mevrouw Hradil, de eigenaren van LIPOELASTIC a.s., die hun knowhow van het creëren van de nieuwe premium beha met ons hebben gedeeld.

Inspiratie, technologie en fabricage zijn slechts een fractie van het hele proces van het creëren van een nieuw LIPOELASTIC®-kledingstuk. Laten we eens kijken naar de reis van het baren van een nieuwe beha voor vrouwen met borstimplantaten, de productie van een nieuw kledingstuk bij een Tsjechisch familiebedrijf.

1. IDEE

Het eerste en fundamentele concept is de initiële gedachte zelf.

"De gedachte om de eerste sexy beha voor vrouwen met borstimplantaten te creëren werd voornamelijk beïnvloed door mijn eigen ervaring. Ik herinner me de moeilijke overgang van een postoperatieve beha naar normaal dagelijks ondergoed," zegt Alena Hradilova.

En de ervaring van patiënten na een borstoperatie was het eerste zaadje geplant in het proces van het creëren van de nieuwe PI premium.
 

2. ONTWERP EN TECHNOLOGIE

"Onze keuze van materialen en ontwerp wordt geïnspireerd door trends die we zien op tentoonstellingen en exposities in Parijs, het hart van mode, luxe en elegantie," onthult mevrouw Hradilova. De PI premium pronkt met een elegante kanten afwerking en gouden accessoires.

De keuze van technologie, verwerkingsmethode en het gehele proces is de expertise van de heer Hradil. "We benadrukken techniek en hoogwaardige verwerking. Onze kledingstukken zijn uitsluitend gemaakt van gecertificeerde materialen en voldoen allemaal aan de hoogste Europese kwaliteitsnormen," zegt Tomas Hradil.

Interessant genoeg worden alle LIPOELASTIC® kledingstukken met de hand gemaakt door ervaren naaisters.
 

3. TESTEN EN MAATBEPALING

"Ontwerp en verwerkingsmethode vormen het moeilijkste deel ervan. Het is belangrijk om veel stukken te naaien en te testen, die vervolgens worden geëvalueerd door de Research en Development-afdeling," legt de heer Hradil uit.

LIPOELASTIC® kledingstukken worden grondig getest. De ervaring van mevrouw Hradilova met het testen van nieuwe producten is het belangrijkst. Ze probeert de beha zelf te dragen en let daarbij op elk detail. Voor het winnende model is de volgende stap het maken van een maattabel op basis waarvan de productieafdeling de machines kan instellen voor het bepalen van de cupmaten. Deze cups zijn naadloos en warm gevormd, wat het beste comfort voor de klanten garandeert.

4. PRODUCTIE

Na maanden van ontwikkeling en testen begint de productie met het knippen van stof. "We doen altijd ons best om onze stof efficiënt te knippen om verspilling te minimaliseren," wijst de heer Hradil erop. Uitgeknipte patronen gaan vervolgens verder naar de productie voor de laatste bewerkingen.

Wist je dat elke beha door de handen van 9 medewerkers gaat?

5. EINDCONTROLE

Een van de laatste fasen van het productieproces van de compressiebeha is een eindcontrole. "Alle LIPOELASTIC®-producten worden één voor één gecontroleerd voordat ze worden verpakt. Dit betekent dat elk postoperatief kledingstuk door zorgvuldige medewerkers wordt gecontroleerd op een strenge controle," legt Tomas Hradil het proces van de eindcontrole uit.

6. MARKETING EN VERPAKKING

Een onvergetelijk onderdeel van elk kledingstuk is het ontwerp van de verpakking en de algehele marketingstrategie.

"Ons marketingteam is van mening dat de uiteindelijke verpakking eigenlijk het kledingstuk zelf moet weerspiegelen. De verpakking van PI premium belooft een luxe en elegant product van binnen dat compressie en comfort biedt," voegt mevrouw Hradilova toe, die het marketingteam leidt.

7. VOORBEREIDING VAN DE MARKETINGCAMPAGNE

Om er zeker van te zijn dat eindklanten op de hoogte zijn van nieuw gelanceerde producten, is het nodig om een goed ontworpen marketingcampagne te hebben. "Mijn mening is dat marketing eigenlijk een cruciale rol speelt bij de lancering van een nieuw product op de markt," legt mevrouw Hradilova uit.

Vond je dit artikel interessant en zou je graag het eindresultaat van het gehele hierboven beschreven proces willen zien? Bekijk de PI premium - het nieuwe item in het assortiment van LIPOELASTIC® - de eerste sexy beha voor vrouwen met borstimplantaten.


Vind u dit een goed antwoord?
Deel met uw vrienden

Product genoteerd in antwoord:

PI premium
PI premium
PI premium
PI premium
PI premium
PI premium
PI premium
PI premium
PI premium
PI premium
PI premium
PI premium
Zwart
Crème

Derde fase kanten BH met sluiting aan de achterkant

Op voorraad Datum van afleveren: 16.12.2024
69,90 57,77 € exclusief BTW
Contact us
team LIPOELASTIC
Wij zijn hier om u te helpen
+31 (0)40 304 13 00 (NL) of +32 (0)78 481 963 (BE/LUX) (Ma – Vr, van 8:30 tot 17:00)
Stel uw vraag
" Wil jij op de hoogte worden gehouden over nieuws en trends op het gebied van plastische chirurgie? "

Váš email byl úspěšně přihlášen

Váš email už existuje

Při komunikaci nastala chyba, zkuste prosím přihlášení později

Váš email nebyl zadán korektně